Trend związany z lansowaniem się, któremu towarzyszy popijanie bubble tea, aktualnie najbardziej pożądanego napoju wielkich metropolii, dotarł do Warszawy. Filia najbardziej ekstrawaganckiego lokalu Bubbleology została otwarta na ulicy Chmielnej. Od teraz nie musimy latać do Londynu, aby poczuć smak prawdziwej Bubble Tea.

Na fali trendu w stolicy otwierane są kolejne lokale serwujące oryginalny napój. Bubbleology posiada jednak unikalny charakter, który przenosi nas w klimat kreskówek o zwariowanych naukowcach.

Bubble Tea to obowiązkowy atrybut kreatorów trendów, mody czy celebrytów. Napój, który świadczy o tym, że trzymasz rękę na pulsie najnowszych trendów.

Napój powstał w latach 80-tych. Pochodzi z Taipei, stolicy Tajwanu. Był tam sprzedawany na ulicy. Z czasem bubblemania opanowała Nowy Jork, Los Angeles, Sydney i azjatyckie metropolie. W XXI wieku napój przeżywa prawdziwy renesans. Związane jest to z powrotem do konwencji lat 80-tymi. Wszystko co związane z tym okresem jest modne. Począwszy od snickersów, poprzez t-shirty, deskorolki, automaty do gier, a skończywszy na muzyce.

Sam bubble tea to napój, który bazuje na naturalnej czarnej lub zielonej herbacie z dodatkiem aromatów owocowych i mleka. Na dnie napoju znajduje się tapioka, zwana „Boba”.