W dniach 15-29 października 2012 r. z okazji drugich urodzin bloga bezpłatne makijaże  w wybranych perfumeriach Sephora w całej Polsce, a do nich płyta DVD z wybranymi lekcjami makijażu z blogmakijaz.pl w prezencie

Ponad pięć milionów odsłon od momentu powstania bloga

Ponad pół miliona Polek skorzystało z wirtualnych lekcji makijażu

W dniach 15-29 października 2012 roku Sephora, lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz uznany autorytet w świecie piękna wyznaczający trendy, świętuje drugie urodziny swojego profesjonalnego videobloga blogmakijaz.pl poświęconego makijażowi. Z tej okazji przez dwa ostatnie tygodnie października, w wybranych perfumeriach sieci w całej Polsce (m.in. w Białymstoku, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie, Włocławku i Wrocławiu), wizażystki Sephora wykonywać będą bezpłatne makijaże. Klientki, które z nich skorzystają, otrzymają także płytę DVD z wybranymi filmami instruktażowymi z blogmakijaz.pl oraz będą mogły skorzystać z promocji na zakup akcesoriów do makijażu marki Sephora – kupując dwa produkty, trzeci otrzymają w prezencie. Dla fanów blogmakijaz.pl przygotowano także dodatkową atrakcję. W konkursie, który zostanie zorganizowany na profilu perfumerii Sephora na portalu Facebook, będzie można wygrać udział w spotkaniu z blogerami, które w listopadzie odbędzie się w perfumerii Sephora w centrum handlowym Arkadia w Warszawie.

Blogmakijaz.pl został stworzony przez Sephora dwa lata temu, aby uświadomić i pokazać kobietom, jak łatwo i efektownie mogą się zmienić dzięki makijażowi – wystarczy tylko wiedzieć jak. Właśnie dlatego blogmakijaz.pl, który jest dostępny 24 godziny na dobę, siedem dni
w tygodniu, jest prowadzony przez najlepsze wizażystki Sephora. W krótkich filmikach pokazują one krok po kroku jak się malować i zaadaptować trendy do indywidualnych potrzeb, a także prezentują sztuczki oraz sprawdzone przez siebie produkty.

„Blogmakijaz.pl powstał z myślą o współczesnych kobietach – aktywnych, realizujących swe pasje, a przez to często zabieganych. Choć pragną być piękne i zadbane, to bywa, że nie znajdują czasu na nieustanne śledzenie trendów czy chodzenie na kursy makijażu. I tu z pomocą przychodzi im blogmakijaz.pl. W stworzonym przez nas serwisie można znaleźć porady przeznaczone zarówno dla kobiet początkujących w sztuce makijażu, na przykład pragnących nauczyć się tuszować niedoskonałości czy wykonać klasyczny makijaż nude, jak i dla bardziej zaawansowanych, które z uwagą śledzą trendy, i są gotowe do wypróbowania na sobie najbardziej zaawansowanych technik makijażowych. Naszym celem jest pokazanie, że makijaż to fantastyczna zabawa i świetny sposób na wyrażenie swojej indywidualności” – powiedziała Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu, Sephora Polska.

Od momentu powstania blog zanotował pięć milionów odsłon, a prawie pół miliona Polek skorzystało z wirtualnych lekcji makijażu. Blogerki cyklicznie spotykają się z klientkami „na żywo” podczas imprez „Make up w wielkim mieście”, udzielając indywidualnych konsultacji makijażowych. W spotkaniach wzięły udział także gwiazdy znane z ekranów kinowych
i telewizyjnych. Na żywo blogerki można spotkać także w perfumeriach Sephora, gdzie na co dzień pracują.

„Z radością obserwuję, że kobiety w Polsce malują się coraz lepiej, a zarazem bardziej odważnie. Potrafią coraz lepiej dobrać podkład do swojej karnacji, odważniej sięgają po róż i kosmetyki rozświetlające, bardziej interesują się trendami i tym jak je umiejętnie dopasować do swojej urody. Nie stronią także od mocnych akcentów, takich jak wyrazista kreska lub intensywny kolor na ustach. Bardzo mnie to cieszy i mam nadzieję, że ta zmiana w podejściu Polek do makijażu to także zasługa naszego serwisu” – powiedziała Anna Galińska, główna blogerka blogmakijaz.pl.

Wszystkie makijażystki Sephora to pasjonatki makijażu, a blogerki serwisu blogmakijaz.pl to najlepsze spośród nich. Opiekę nad nimi sprawuje Sergiusz Osmański, guru makijażu w Polsce oraz dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska. Blogerki uczestniczą w unikalnych programach szkoleniowych, takich jak na przykład Sephora University, czyli najnowszym, zaawansowanym projekcie stworzonym specjalnie dla wizażystów sieci Sephora. Wiedzę i kompetencje makijażystek Sephora docenia świat mody zapraszając je do udziału w pokazach. Do występów na wybiegu przygotowywały one modelki takich marek jak La Mania, Teresa Rosati czy Simple.

Aby umówić się na bezpłatny makijaż, należy skontaktować się z wybraną perfumerią Sephora. Lista perfumerii, w których wykonywane będą makijaże oraz ich dane teleadresowe, będą dostępne od 9 października 2012 r. na stronie:

http://www.sephora.pl/pl/cid30091/%C3%A5%C2%9Awia%C2%99tuj-nami.html.