Powodzenie w pracy zależy od wielu aspektów. Niektórzy mówią, że od szczęścia, inni, że od pracowitości.
Jak Cię widzą, tak o Tobie plotkują w biurze. W zwariowanym tempie, w jakim dziś toczy się nasze życie, zaczynamy lekceważyć to, jak jesteśmy postrzegani przez innych. Przestajemy przywiązywać wagę do tak drobnych rzeczy jak sposób powitania, prowadzenia rozmowy towarzyskiej, umiejętność słuchania i nawiązywania nowych znajomości. A przecież drobiazgi mają ogromne znaczenie. Czyż całe życie nie składa się właśnie ze szczegółów?
W książce “Biznesowy savoir - vivre. Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien” dowiemy się jak zdobyć przyjaciół i sprzymierzeńców,  co zrobić aby pchać swoją karierę w nowym kierunku. A co najważniejsze autorka książki, Barbara Pachter pokaże Nam jak wykreować siebie na prawdziwą gwiazdę biznesu.

Nie należy zapominać jak ważne są dla biznesmena profesjonalny strój, schludny wygląd, mowa ciała, komunikacja werbalna, organizacja udanych imprez biurowych oraz nawet zasada prowadzenia korespondencji biznesowej.

Książka Biznesowy savoir - vivre. Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien dostępna w księgarniach za 34 złote