Piękne modelki, wysokie obcasy i wybieg- zwykle tak wygląda pokaz najnowszej kolekcji bielizny. O tym, że warto przełamywać takie stereotypy, przekonuje jednak innowacyjna sesja marki Axami, która rozgrywa się... pod wodą!

Gorąca plaża, nieskazitelnie czysta woda, kuszące opalone ciało modelki i tajemniczy podmorski świat... Tego typu sceneria to idealny backgroud dla fotosesji kostiumów kąpielowych. Okazuje się, że nie tylko! Polska marka Axami zrealizowała bowiem nietypową w świecie mody, pierwszą podwodną fotosesję na Bali, gdzie główną rolę odgrywa... bielizna. Pomysł wydawał się niemożliwy do zrealizowania; nikt wcześniej nie fotografował przecież bielizny pod wodą! Okazuje się jednak, że dzięki intensywnym kolorom i niespotykanej scenerii, takie zdjęcia są wyjątkowym materiałem reklamowym.

Urocze komplety Axami prezentowane są nie tylko w typowej dla modowej sesji scenerii, w którą wpisują się zabytkowe wnętrza balijskich zabytków czy egzotyka przyrody. Wiele zdjęć powstało także pod wodą! Wymagało to ogromnego nakładu pracy całej ekipy, perfekcyjnie przygotowanej od strony technicznej, a zwłaszcza modelki, która została specjalnie przeszkolona by odpowiednio poruszać się, pozować oraz oczywiście wstrzymywać oddech pod wodą. Patrząc na efekt pracy, trudno oprzeć się wrażeniu, że modelka przemieniła się w tajemniczą syrenę, wiodącą nas na pokuszenie...
Skąd pomysł na taką niekonwencjonalną promocję?

Bali, jako miejsce ekskluzywnych peregrynacji turystycznych kojarzy się z wyjątkowymi wrażeniami, z luksusową ucztą dla wszelakich zmysłów. I taka właśnie jest prezentowana najnowsza kolekcja marki Axami: to propozycja dla odważnych, przebojowych kobiet, gotowych by spełniać swoje, nawet najbardziej zwariowane marzenia.

Jednak sesja zdjęciowa na Bali nie jest tylko innowacyjnym zabiegiem marketingowym. To również niezwykle przekonujący dla klientek dowód na to, że wszystkie produkty marki Axami wykonane są z materiałów najwyższej jakości, a dzięki temu doskonale spełnią swą rolę w każdych warunkach klimatycznych i nie tylko...

Dzięki podwodnej sesji na Bali Axami po raz kolejny udowodniło, że warto łamać ustalone schematy, burzyć stereotypy i konwencje. Bez względu na to, czy dotyczą one świata mody, czy świata każdej świadomej swej wartości kobiety.