Bieganie, które jest świetnym sposobem na utrzymanie dobrej linii i formy. Poprawia także wydolność układu krążenia i wytrzymałość. Ludzie uprawiający jogging według badań łatwiej radzą sobie z rozładowywaniem stresu. Regularny trening zmniejsza też ryzyko zawału serca i poprawia ośrodki pamięci krótkotrwałej.  Przeciwwskazań do uprawiania tego sportu praktycznie nie ma wcale, a korzyści są ogromne.

Od kilku lat można zaobserwować rosnące zainteresowanie joggingiem za sprawą organizowania biegów o różnych dystansach. Udział w tych imprezach sprawia dużo radości uczestnikom i wcale nie trzeba mieć żelaznej kondycji, która pozwala nam przebiec 42km.
Obiektywnie rzecz biorąc, żeby przebiec maraton w regulaminowym czasie sześciu godzin, wystarczy miesiąc zorganizowanego treningu, a przeżycia są niezapomniane.
Większości z nas zwykle brakuje motywacji, żeby podjąć pierwszy krok, a wystarczą jakieś adidasy i trochę przestrzeni na wolnym powietrzu. Dobrym sposobem, żeby zacząć jest znalezienie kogoś z kim można zrobić to wspólnie, zagrzewając się nawzajem do wysiłku.
Czasu na wspólne sesje zdrowia wcale nie potrzeba tak wiele, nawet jeden raz w tygodniu wystarczy ,żeby poczuć różnice w funkcjonowaniu swojego organizmu i poczuć się lepiej