Belvedere Vodka i ekstrawagancki artysta Terry Richardson. Niesamowite połączenie luksusu i awangardy! Taka jest nowa kampania Belvedere Vodka zrealizowana w klimacie nowojorskiego Downtown.
Niekonwencjonalna propozycja nowego oblicza Belvedere to odzwierciedlenie nowojorskiej bohemy lat 70 tych. Wyrazista i ekscytująca Belvedere Downtown czerpie energię z artystycznej i imprezowej wielkomiejskiej sceny, będącej esencją kreatywności i ekstrawagancji.
Możliwość pełnej prezentacji luksusowego Downtown daje tylko wyrażenie się poprzez tych, którzy reprezentują ten styl życia. Jednym z jego reprezentantów jest właśnie Terry Richardson – artysta w pełni autentyczny, dla którego nie ma tematów tabu. Ten jeden z najbardziej rozchwytywanych fotografów modowo-reklamowych przedstawił w niepowtarzalnej sesji zdjęciowej kipiący energią klimat wielkomiejskiej awangardy, ukazując nowe oblicze Belvedere i udowadniając tym samym, iż prawdziwym luksusem jest właśnie sztuka.
Artysta fotografował w swoim życiu wiele gwiazd, m.in. Kate Moss, Lindsay Lohan, Amy Winehouse czy Toma Forda. Przy tworzeniu najnowszych prac dla Belvedere wykorzystał wizerunki takich osobowości, jak amerykański aktor i scenarzysta Vincent Gallo, producent hip-hopowy i raper RAZ czy ekstrawagancka córka wokalisty The Rolling Stones – Jade Jagger.
Awangardowe ujęcia wielkiego świata Downtown i towarzyszącej mu nieodłącznie Belvedere, w wykonaniu Richardsona są fascynujące. Tryska z nich ekstrawagancja i artystyczna prowokacja. Widać doskonale, że przedstawienie świata bohemy – kreatywnego, seksownego i kipiącego niepowtarzalną energią – było dla artysty i jego modeli nie tylko artystycznym wyzwaniem, ale także świetną zabawą.
Ujęcia i pomysły ekscentrycznego artysty nie przekładają się na „grzeczne” zdjęcia. Elektryzująca sesja Belvedere Downtown to odważny i prowokacyjny artyzm. Richardson realizował projekty dla największych marek modowych, takich jak Sisley, Diesel, Gucci, Carolina Herrera, Miu Miu, Anna Molinari czy Baby Phat. Jego zdjęcia publikują największe światowe magazyny – Vogue, Dazed and Confused, GQ czy Harper's Bazaar. Świat modowo-reklamowy uwielbia jego zabawę konwencjami i zaskakujące efekty celowo „niestarannych” i „niedopracowanych” szczegółów. Richardson najczęściej realizuje swoje sesje za pomocą zupełnie amatorskich, kompaktowych aparatów.
Terry Richardson urodził się w Nowym Jorku, a wychował w Hollywood. Jego przygoda z fotografią rozpoczęła się już w szkole średniej. Jako członek punk-rockowej kapeli od wczesnych lat swojej szaleńczej młodości obracał się w środowisku największych gwiazd i super modelek. Uwieczniał ich szalone życie, także podczas „kameralnych” imprez, robiąc im zdjęcia „pozowane” i „prywatne”.
Belvedere Vodka stworzyła  nowy standard doskonałości w segmencie wódek luksusowych. Sporządzona z żyta Dańkowskiego, Belvedere zdobyła uznanie smakoszy wódki na całym świecie – cechuje się smakiem o subtelnej słodyczy i gładkim, czystym zakończeniu. Wódka Belvedere wytwarzana jest w Polsce zgodnie z 600-letnią tradycją i jest ręcznie przyrządzana w niewielkich partiach, w celu zapewnienia wyjątkowej jakości, spełniającej absolutnie najwyższe standardy. Belvedere to wyjątkowa czystość, szlachetne pochodzenie, najwyższa jakość, zachwycające piękno oraz oryginalność. Ta pierwsza na rynku wódka ekskluzywna w 2005 roku dołączyła do grupy najbardziej prestiżowych marek na świecie, należących do koncernu LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy)