Belvedere stworzyło najbardziej luksusową i wyjątkową wódkę dla amatorów nocnego życia 

Impreza… After Party.... Noc… Późna Noc.... Belvedere IX (należy wymawiać One-X) jest nowym, luksusowym alkoholem na klubowych parkietach, sygnowanym przez Belvedere.

Produkt
Wprowadzenie Belvedere IX w ograniczonej dystrybucji do najbardziej prestiżowych klubów, jest idealnym odzwierciedleniem wizerunku „Nowego Luksusu”. Wódka została stworzona specjalnie
z myślą o imprezowych szaleństwach. Składa się z 9 składników połączonych tak, by stworzyć unikalne doznania smakowe. Belvedere na nowo definiuje luksus, poprzez wprowadzenie produktu, który ucieleśnia kreatywną i seksowną energię nocy.

Spróbuj, a poczujesz:
Zapach: Kwiatowe, słodko-korzenne aromaty z nutą świeżych cytrusów i imbirem oraz orzeźwiającym mentolowym muśnięciem.
Smak: Odważny i złożony, słodko–korzenny posmak uzupełnia rozgrzewająca szczypta imbiru. Delikatna, a jednocześnie intensywnie miętowa nuta jest łagodzona przez ukryty aromat słodkich migdałów i jaśminu.
Wykończenie: Długotrwałe zakończenie z charakterystycznym dla Belvedere kwitnącym posmakiem wanilii i białego pieprzu.

„Wprowadzając Belvedere IX, wykreowaliśmy nowy styl wódki. Dzięki charakterystycznemu opakowaniu oraz niebanalnemu smakowi uchwyciliśmy emocje nocy” mówi Charles Gibb, Prezydent grupy Millenium - Dział Wódki i Rumu w Moët Hennessy.

„Nigdy wcześniej nie stworzono alkoholu, który tak dokładnie uchwyciłby w sobie ciemność
i uwodzicielskie elementy nocy. Belvedere IX jest mieszanką dziewięciu wyjątkowo zniewalających składników, ucieleśniających atmosferę nocnych żądzy. To ekscytująca alternatywa dla przyziemnej codzienności” twierdzi Claire Smith, światowy ambasador marki Belvedere Vodka.
Belvedere IX najlepiej podawać czystą i schłodzoną, z twistem ze skórki grejpfruta, który uwydatni cytrusowy posmak i słodkie, korzenne nuty smaku wódki. Także w long drinkach najlepiej smakuje
z gorzkawymi dodatkami, takimi jak sok grejpfrutowy czy dobry tonik, które podkreślą świeżą i roślinną naturę alkoholu.


Artysta
Belvedere, wprowadzając wariant IX, podtrzymuje przesłanie „Nowego Luksusu” z silnymi nawiązaniami do współczesnej kultury, widocznymi zwłaszcza w przypadku opakowania. Projekt butelki jest wynikiem współpracy z artystą Andre Saraivą, który powołał do życia nową osobowość. Jest nią „Mr. IX”, zamieszkały w pałacu Belvedere. W projekcie widać inspiracje techniką graffiti, którą Andre ozdabiał ulice Paryża od późnych lat 80-tych. Paryż, w którym artysta rozpoczął wiele swoich przedsięwzięć, takich jak np. Black Block - abstrakcyjny butik artystyczny, usytuowany przy
Palais de Tokio. W projektach Andre widać wpływy czasów Warhola i Basquiata, w których najważniejsza była sztuka, nocne życie i design. Określony przez Sama Kellera, dyrektora Art Basel Miami Beach, „towarzyskim alchemikiem”, oraz jako współwłaściciel klubu Le Baron w Paryżu
i Beatrice Inn w Nowym Jorku, Andre skupia tak kultowe nazwiska jak Chloe Sevigny, Nate Lowman
i Kate Hudson, nieprzerwanie łącząc swoją koncepcyjną pracę w nocnych klubach z tworzeniem przełomów w sztuce.

Andre jest artystą kosmopolitycznym. Tworząc nową butelkę czerpał inspiracje z całego świata. Dzisiaj odsłania swoją nową koncepcję kreacji – „otagowaną” lśniącą, czarną butelkę Belvedere
z elektryzującym, różowym graffiti, zmienionym znakiem firmowym Belvedere – pałacem otoczonym drzewami i przekształcając markę w wizję szalonej nocy.

Wprowadzenie
Belvedere IX będzie dostępna w wyselekcjonowanych klubach na całym świecie. W ciągu 2009 roku obecność Belvedere IX będzie wzrastała na całym świecie wraz z dostępnością w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji, Singapurze i Australii. W Polsce alkohol będzie dostępny w butelkach -
700 ml, i 1,5 litra