Honorowym gościem spotkania był Prezydent grupy Millennium Charles Gibb.
Belvedere to ucieleśnienie luksusu i jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek na świecie. Podkreślał podczas wieczoru Steven Bullock, General Manager Moët Hennessy Europy Centralnej. Marka ta wprowadziła kolejną ekskluzywną propozycję  w kategorii super premium – Belvedere Intense, oferując tym samym wódkę 100% proof. Belvedere Intense to propozycja dla prawdziwych koneserów wódki. Nowe wcielenie Belvedere, o 50-procentowej zawartości alkoholu, może poszczycić się najważniejszymi atrybutami bezkonkurencyjnymi przy tworzeniu mocnych i złożonych koktajli.

Oficjalna informacja oraz prezentacja wódki Belvedere Intense 100% proof odbyła się w perfekcyjnym miejscu – Restauracji Belvedere. Łagodna, ale nie bez wyrazu, pełna charakteru, ale nie ostra. Belvedere Intense uosabia złoty środek między czystością a intensywnością aromatu, co stanowi sedno wyjątkowego smaku Belvedere – mówił podczas spotkania Charles Gibb.

Na cocktail przybyli przedstawiciele Moët Hennessy, świata mediów oraz Celebrities, m.in. Gosia Baczyńska, Cristina Bien, Marek Włodarczyk, dziennikarz Bożydar Iwanow.

Tego wieczoru można było posmakować wyśmienitych koktajli na bazie Belvedere Intense, którym towarzyszyły wykwintne przekąski, idealnie komponujące się ze smakiem luksusowych drinków. Belvedere Intense będzie dostępna w limitowanej dystrybucji na polskim rynku od kwietnia 2009 r