Mulberry wiosna/lato 2012

Angielska marka Mulberry od kilku sezonów zaskakuje nas oryginalnymi pomysłami. Od 2008 roku, kiedy Emma Hill przejęła obowiązki dyrektor kreatywnej, torby Mulberry stały się symbolem współczesnego szyku. Przestały być kojarzone tylko z klasyczną elegancją. Przyczyniło się do tego powstanie nowego modelu torby o nazwie Alexa, inspirowana stylem brytyjskiej ikony stylu Alexy Chung.

Nowa, wiosenno – letnia kampania Mulberry jest najlepszą z tych, które do tej pory ukazały się w sieci. Zrobiona została na plaży w Brighton w Wielkiej Brytanii. Inspirowana jest wspomnieniami z dzieciństwa Emmy Hill. Zdjęcia to dzieło fotografa Tima Walker, z udziałem modelek: Fridy Gustavsson i Lindsey Wixon. Jest to trzecia kampania Walkera, którą zrobił dla angielskiej marki. Ogromne lodowe rożki, kolorowe cukierki i lody doskonale przywodzą na myśl letnią porę. Nostalgia i eklektyczny pastelowy look świetnie oddają wiosenno – letni klimat. Zdjęcia są tak piękne, że wielu krytyków mody zgodnie przyznaje, że dawno nie wyszła tak wesoła, spójna w temacie i kolorystyce kampania.

Mulberry wiosna/lato 2012

Mulberry wiosna/lato 2012

Mulberry wiosna/lato 2012

Mulberry wiosna/lato 2012

Autor: Aleksandra Bandura