Sukces polskiej marki Mishu Design na targach ekskluzywnej biżuterii w Dubaju

Podczas 16 edycji Dubaj International Jewellery Week, który odbył się w dniach 10 - 13 listopada 2011 roku, Mishu Design - polska marka biżuterii luksusowej odniosła prawdziwy sukces. Przyzwyczajeni do estetyki przepychu goście targów byli oczarowani zaskakującymi formami biżuteryjnymi polskiej marki - Mishu Design.

Piłka nożna wysadzana diamentami, najdroższa torebka świata warta 3.5 mln dolarów, brylantowa kolekcja dla miłośników sportu - targi w Dubaju zaskakiwały na każdym kroku. Większość wystawców prezentowała kolekcje pełne przepychu zarówno w formie, jak również biorąc pod uwagę wartość użytych kruszców, jak
i klejnotów.

Polska marka Mishu Design zaprezentowała gościom targów kolekcję z najwyższych prób złota i szlachetnych kamieni. Odmienna od arabskiej stylistyka: europejski minimalizm, bardziej skondensowana forma i charakterystyczny styl Marcina Tymińskiego, projektanta marki, spotkały się z entuzjastycznym odbiorem. Na targach na których swoje kolekcje zaprezentowało 270 wystawców z ponad 25 krajów, Polska biżuteria okazała się prawdziwym rarytasem dla międzynarodowego odbiorcy!

Mishu Design to pierwsza w historii polska firma, która wystawiała się na Dubaj International Jewellery Week. Uczestnictwo w tym evencie okazało się kolejnym sukcesem marki, która od dłuższego czasu podbija rynki zagraniczne. Mishu Design jest znane koneserom biżuterii w Anglii, Hiszpanii, Francji, Holandii, Belgii, Niemczech, Austrii i Chinach (Hong Kong). Znajomość marki w tylu krajach to prawdziwy dowód uznania dla wzornictwa i jakości prac wykonywanych przez projektanta Marcina Tymińskiego.

Biżuteria Mishu Design jest dostępna w butiku marki, który mieści się przy ul. Wiejskiej 17 w Warszawie.