Prace Autumn Whitehurst to cudowne połączenie miękkich kresek i cyfrowej obróbki.
Czysta kombinacja linii i efektów dających wrażenie głębi. Do tego tematyka: piękne sylwetki kobiece, przypominające postaci mangi, obracające się w luksusowych produktach, ekskluzywnych markach. Ostatnio prace Whitehurst to także jedyne w sowim rodzaju portrety Kate Moss i Petera Doherty, przypominające oryginalność portretów gwiazd Andy Warhola.

Autumn Whitehurst dorastała w Nowym Orleanie, obecnie mieszka na Brooklynie w Nowym Yorku i jest pełnoetatowym ilustratorem. Wykonuje prace dla branży reklamowych, wydawnictw, tworzy okładki muzyczne. 
Pierwsze ilustracje, z których tworzyła portofolio były bardzo proste, w większości składały się z linii z paroma efektami w mniejszych detalach. Wtedy, aby uzyskać odpowiedni efekt, artystka posługiwała się w Ilustratorze narzędziem "Gradient Mesh". Niestety program miał też ograniczenia. Potem wypróbowywała po prostu możliwości różnych programów.

Gdy otrzymała zamówienie od Ecko Red, poproszono ją o przerobienie fotografii pewnej modelki. Wtedy wszystko się zmieniło. "Chciałam, żeby jej skóra się "świeciła" i zostałam zmuszona do znalezienia łatwiejszego rozwiązania... czym okazały się zwykłe pędzle w Photoshopie. Świetnie się bawiłam nad tą pracą i od tego czasu stosuję właśnie tę technikę" wyjaśnia artystka.
Autumn korzysta też fotografii przy innych pracach, co pozwala jej zorientować się, w jaki sposób światło pada na trójwymiarowe formy. "Chciałabym zbudować portofolio z prac posuwających się w innym kierunku, ku czystej grze linii, kolorów i nowych płaszczyzn. Muszę urozmaicać sobie pracę, żeby nie wpaść w rutynę."

Jej lista klientów to m.in..: Ecko Red, American Eagle Outfitters, Penguin Books, British and American Elle, Nylon Magazine, Ogilvy and Mathers, DDB i Crush Design. 
rysunki Georgea Grosza i Hansa Bellmera, a również szkice i druki Hokusaia.