Aston Martin nawiązał współpracę z modowym gigantem Valentino. Efektem kooperacji jest designerska wersja modelu Vanquish Volante, która jest pokryta modnym kamuflażem.

Brytyjska marka, której samochody coraz częściej można spotkać na ulicach Warszawy jest ucieleśnieniem dobrego smaku, wyrafinowania i sportowych emocji. Status legendarnego samochodu Agenta 007 nadal zobowiązuje.

Valentino to synonim luksusu i świata „high fashion”. Marki mogły się spotkać tylko w jednym celu. To akcja charytatywna na rzecz niezwykle dynamicznej organizacji Cash & Rocket.

Unikalny model samochodu, który łączy brytyjski styl z włoskim wyrafinowaniem, napędzany silnikiem V12 o mocy 565 koni mechanicznych to spełnienie marzeń motoryzacyjnych. Pierwsze sto kilometrów na liczniku brytyjczyka pokrytego designerskim kamuflażem osiągniemy po 4 sekundach.

To wykonane z aluminium dzieło genialnych inżynierów poprawione przez włoskich projektantów.

Efekt rzuca na kolana. Powstał jeden z najbardziej pożądanych supersamochodów świata.

Aby go kupić należy przekroczyć wszelkie granice ograniczeń finansowych. Zakup wiąże się z zasileniem funduszy przeznaczonych na rzecz dzieci i kobiet z Afryki.

Szansą na zakup jest uczestnictwo w dobroczynnej aukcji, która odbędzie się już jutro w Londynie.

Okazją na zlicytowanie kultowego modelu samochodu Aston Martin Valentino jest gala Cash & Rocket.

Polskie organizacje zajmujące się dobroczynnością powinny poszukiwać nowych rozwiązań inspirując się koncepcjami brytyjczyków. To oni kreują akcje charytatywne na miarę XXI wieku.

Więcej informacji znajdziesz pod linkiem:

http://cashandrocket.daveslab.co.uk/?page_id=9984