Okazuje się, że TOD’S od samego początku planował dłuższą współpracę z Anne Hathaway.

Anne Hathaway po raz kolejny twarzą marki TOD’S

Aktorka była twarzą kampanii tej włoskiej marki w sezonie jesień/zima 2011, a w ostatnich dniach ukazał się zwiastun kampanii z jej udziałem na kolejny - wiosnę/lato 2012. Co ciekawe, zdjęcia do promocji obu kolekcji zostały zrobione jesienią podczas jednej sesji. W Londynie za obiektywem stanęli Mert Alas i Marcus Piggott.
W wiosenno-letniej odsłonie Hathaway, prywatnie wielka fanka TOD’S, ukazuje zupełnie inne oblicze. Prezentowana poprzednio kobieta vamp zdecydowanie łagodnieje i przeistacza się w elegancką, klasyczną piękność. Jak to u Włochów – kobieta nowoczesna, szykowna, silna, a zarazem delikatna. Molto bella!

Anne Hathaway po raz kolejny twarzą marki TOD’S

Autor: Marta Kowalczyk