Nowa kampania Adidasa, która opatrzona jest hasłem, znanym już przez miliony, czyli słynnym "All in" eksponuje swoje kolejne asy. Jednym z tych właśnie asów jest Katy Perry. Przyznam, że według mnie jest to osoba idealna do reklamy. Przyjemna, nienachalna, bezpretensjonalna powierzchowność wydaje się być kluczowym atutem w kampanii marketingowej. Co więcej, kochają ją miliony i te miliony nie mogą się mylić.

Reklama skierowana jest do współczesnych kobiet, które są mniej lub bardziej wysportowane, jednak łączy je zamiłowanie do stylowej i wygodnej odzieży, którą oferuje w jesiennej kolekcji Adidas Women.

Kampania na pewno nie przejdzie również obojętnie w męskim środowisku, gdyż Katy Perry prezentuje się w stroju sportowym nadzwyczaj sexy. Dlatego panowie wchodząc do sklepu Adidasa będą mogli podziwiać seksowną Katy w dużym formacie.

Kampania z Katy "Go All In" na sezon Jesień/ Zima 2011 wystartowała w tym tygodniu.