W ramach działań realizowanych w trosce o środowisko, Nokia Poland bierze udział w akcji „Godzina dla Ziemi” (Earth Hour) organizowanej przez WWF. Firma zachęca wszystkich, dla których ważne jest zapobieganie zmianom klimatycznym, aby przyłączyli się do akcji i 28 marca o godz. 20.30 wyłączyli na godzinę światło. Celem kampanii jest uświadomienie, że indywidualne działania na masową skalę stanowią ogromy wkład w powstrzymanie zmian klimatycznych.
Wzrost znaczenia komunikacji mobilnej oznacza zwiększoną odpowiedzialność za sprawy środowiska
i wdrażanie najlepszych praktyk - zwłaszcza dla lidera rynku jakim jest Nokia. W ramach tej odpowiedzialności firma dostarcza kompleksowych informacji o efektach swoich dążeń w zakresie minimalizowania negatywnego wpływu na środowisko. Telefonów Nokia używa ponad miliard ludzi na całym świecie – to zapewnia firmie Nokia niepowtarzalne możliwości wprowadzania pozytywnych zmian
w tym zakresie.
„Pozycja lidera w branży zobowiązuje do odpowiedzialności” – mówi Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland. „Wsparcie firmy Nokia dla inicjatywy „Godzina dla Ziemi” jest naturalnym działaniem wynikającym z naszej strategii dążenia do minimalizacji szkodliwego wpływu na środowisko. Mam nadzieję, że wielu Polaków przyłączy się do tej mało wymagającej, a niezwykle cennej inicjatywy na rzecz powstrzymania zmian klimatycznych” – dodaje Piotr Bubak.





Nokia Poland wspiera inicjatywę WWF m.in. poprzez komunikację akcji. Na swojej stronie internetowej www.nokia.pl firma umieściła bannery informacyjne Nokia dla Earth Hour. Po kliknięciu internauci z Polski mogą dowiedzieć się o szczegółach akcji oraz innych działaniach podejmowanych przez WWF w trosce
o środowisko.
Nokia dla środowiska
Nokia stara się nieustannie oferować użytkownikom swoich produktów nowe, efektywne sposoby kontrolowania wpływu na środowisko poprzez coraz bardziej energooszczędne urządzenia oraz usługi mobilne. Uwzględniamy dobro środowiska we wszystkim, czym się zajmujemy. 

-    Nasze projekty – stosujemy proekologiczne rozwiązania w szeregu naszych produktów; ponad 80% każdego urządzenia Nokia może zostać poddane recyklingowi, stale pracujemy nad zmniejszaniem rozmiarów opakowań, oferujemy energooszczędne ładowarki oraz inne rozwiązania;
-    Sposób, w jaki pracujemy – stosujemy wideokonferencje w ponad 80 biurach na całym świecie,  budujemy „zielone” biura, m. in. w Chinach, prowadzimy nasze działania blisko dostawców oraz partnerów;
-    Energia, którą zużywamy – znajdujemy nowe sposoby zmniejszania zużycia energii poprzez wdrażanie energooszczędnych technologii w naszych biurach, redukowanie ilości odbywanych podróży służbowych oraz ilości przebytych kilometrów związanych z dojeżdżaniem do pracy poprzez rozwój możliwości pracy poza biurem.

By zapoznać się ze szczegółami akcji, wejdź na  www.nokia.pl i kliknij w banner Nokia dla Earth Hour.

O akcji „Godzina dla Ziemi”
„Godzina dla Ziemi” jest globalną inicjatywą międzynarodowej organizacji ekologicznej WWF. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem ocieplenia klimatu spowodowanego zużyciem zasobów naturalnych, z których produkowany jest mi. in. prąd elektryczny. Zachęca ona osoby indywidualne oraz firmy i instytucje do wyłączenia światła na jedną godzinę. Celem kampanii jest uświadomienie, że indywidualne działania na masową skalę stanowią ogromy wkład w powstrzymanie zmian klimatycznych