Kampania wiosna/lato 2009 z królową popu wijącą się na zdjęciach wokół torebek nie była może dziełem sztuki, ale zapewniła marce sporo miejsca na językach ludzi z branży. Strategia wzbudzania zainteresowania poprzez angażowanie do reklam znanych twarzy jest charakterystyczna dla tego domu mody. Współpracę z Vuittonem mają na koncie Sean Connery, Catherine Deneuve, Sofia Copola i jej ojciec Francis Ford Copola, a nawet ostatni przywódca ZSRR Michał Gorbaczow. Rozmiary kontrowersji wokół angażu celebrytów do reklam znanych marek często są wprost proporcjonalne do ilości użytego w tych reklamach photoshopa, trudno więc się dziwić, że pięćdziesięcioletnia Madonna zbiera dla Vuittona rekordowe żniwo zainteresowania. Gwiazda trzyma się młodości rękami i nogami i nic nie wskazuje na to, żeby w najbliższym czasie miała zamiar puścić. Można się z niej oczywiście naśmiewać, ale trzeba przyznać, że udaje jej się całkiem nieźle – nadal przyciąga tłumy na koncerty, nagrywa piosenki z raperami, w teledyskach skacze po samochodach i rozbiera Justyna Timberlake’a, pozuje do zdjęć dla najlepszych domów mody świata, a w sypialni trzyma dwudziestolatka. Żyć nie umierać.