Dobra reklama to podstawa sukcesu każdej szanującej się firmy. Tym razem prezentujemy nowe dzieło kreatywnych pracujących dla NIKE. Tytułem wstępu kilka słów o kontekście i naszej interpretacji tej kampanii.

Te słowa wstępu nie są przeznaczone dla was szanowni trendzowicze, ale dla leni pracujących w polskich agencjach reklamowych. Dla większości z nas- odbiorców tego przekazu, szokiem jest reklamowany produkt. Zadajemy sobie pytanie jak to możliwe, że nowe buty Mercurial V4 ważą jedynie 230 gram ? Sportowiec na filmie sznuruje własne stopy- co w metaforyczny sposób podkreśla niezwykłą, wręcz szokującą lekkość butów. W dosłowny sposób otrzymujemy prosty przekaz. Te buty są tak lekkie, jakbyś nic nie miał na nogach. Panowie kreatywni – rozumiecie już o co chodzi w reklamie ?Polskie agencje do roboty ! Ile można powielać te same pomysły. Do Londynu na nauki i zabierać się za działania, a nie przesiadywać w modnych knajpach i udawać, że ma się chwilowo wyczerpany potencjał kreatywny.