Art& Business najstarszy miesięcznik o sztuce i biznesie obecny na rynku od 1989 roku ma pierwszą kampanię reklamową w telewizji. To przełom w komunikacji marketingowej na rynku prasy poświęconej tematyce szeroko rozumianej sztuki.

Miesięcznik Art&Business zmienił swoje oblicze i przestaje być pismem niszowym. Od października 2010 roku ukazuje się w nowej odsłonie zarówno graficznej, jak i merytorycznej. Ta pierwsza, to przede wszystkim zmieniona czcionka logotypu oraz trójszpaltowy układ tekstów, wprowadzone z myślą uatrakcyjnienia czytelnikom lektury. Z kolei zmiany w merytoryce pisma, odnoszą się przede wszystkim do wprowadzenia unikatowych działów tematycznych m.in.: Art Banking, Wealth Management, Zarządzanie luksusem, Sztuka w kreacji, W ruchu –  luksusowe samochody przez pryzmat sztuki, czy Sztuka dobrego życia –kolumna prowadzona przez Jacka Santorskiego.
Spoty reklamowe miesięcznika są kolejnym krokiem komunikowania wzbogaconej wersji pisma. Elegancki, atrakcyjny wizualnie spot, z wyraźnym akcentem biznesowym idealnie nawiązuje do samego tytułu, oddając przy tym ideę łączenia świata sztuki i biznesu.
Celem tej kampanii jest przede wszystkim budowanie świadomości współistnienia świata sztuki i biznesu, ale także docieranie do nowej grupy odbiorców miesięcznika, jaką stanowią mądrzy ludzie.  Art& Business określany jest jako polskim mentalny Vogue. Dostarcza czytelnikom wśród, których są managerowie wyższego szczebla, prawnicy, architekci, osoby aspirujące, HNWI, CEO, treści o trendach w modzie, designie, chcąc tym samym zwracać ich uwagę na  istotne aspekty współczesnego stylu życia.

Otwierając nowe kanały dystrybucji takie jak:  bezpośrednia wysyłka do klientów bankowości prywatnej , do klientów marek luksusowych samochodów , ekskluzywnych butików, hoteli, ale także klientów kancelarii prawniczych oraz finansowych, magazyn zwiększył na przestrzeni 4 miesięcy nakład z 6000 do 12 000, podnosząc jednocześnie sprzedaż o 100 % w każdym z tych miesięcy. Fakt ten znacząco umocnił jego pozycję lidera opiniotwórczości na rodzimym rynku prasy.
Z uwagi na luksusowy charakter magazynu, coraz więcej firm, instytucji podejmuje decyzję o włączeniu jego prenumeraty do pakietu lojalnościowego dla swoich najlepszych klientów. Jednocześnie coraz więcej prestiżowych marek chce prezentować swoje kreacje na łamach gazety np.: Lexus, Bang&Olufsen, Bentley, Sony, Maciej Zień, czy Ania Kuczyńska.
Spoty można oglądać od 7 do 11 lutego 2011 roku na antenie TVN CNBC oraz TVN Warszawa. W sumie w tym czasie będzie wyemitowanych 55 spotów. Od 1 do 6 marca spoty pojawią się także na antenie TVN STYLE.


Link do spotu: http://www.artbusiness.pl/nowy-artbusiness/