Koncern VW zmienia strategię. Konieczność poprawy wizerunku marki zwiększa presję managerów na innowacyjne produkty. Niemcy zamierzają spopularyzować samochody elektryczne w Europie i ugryźć kawałek tortu z rynków amerykańskiego i azjatyckiego.

W sukcesie ma pomóc nawiązujący do tradycji kultowego "Ogórka" model BUDD-e.

Retrofuturystyczny minivan oferuje atrakcyjny zasięg na poziomie 533 KM.

Projekt to kreatywne nawiązanie do bryły ulubionego przez hipisów mikrobusa.

Pojazd oferuje szereg multimediów, które wyglądają na podobne do tych, które znamy z nowego modelu Audi A4 czy Audi TT.

Nowością jest znana z BMW serii 7 możliwość sterowania systemem infotainment poprzez gesty.

Samochód oparto na zupełnie nowym podwoziu modularnym dla samochodów elektrycznych marki Volkswagen.

Baterie oferują imponującą pojemność 92,4 kWh. System zasilają dwa silniki elektryczne 225 kW.

80 procent naładowania uzyskamy już po pół godzinie.

Maksymalna prędkość designerskiej perły to 180 km / h. Pierwsze sto kilometrów na godzinę pojawi się już po 6,9 sekundach.

Zaprezentowany model utrzymano w kolorze "Nevada White".

Zwróćmy uwagę na zmodyfikowane logo VW, oświetlenie LED i liczne gadżety tj. otwierana półka pod bagażnikiem.

Ergonomiczne fotele mają charakter modularny. Wnętrze można w łatwy sposób indywidualizować.

System multimedialny wyróżnia 31 calowy monitor, co stanowi ukłon w stronę samochodów firmy Tesla.

Projekt, który ma szansę zelektryfikować europejską motoryzację.

Co na to Tesla ?