Porsche zaprezentowało nową wersję ikonicznego modelu 911. Samochód jest esencją wszystkiego co najlepsze w klasycznych coupe. Jego kontekst kulturowy nie ma sobie równych. Wersja cabrio towarzyszy przygodom bohatera serialu Californication, personifikując duch wolności.

Samochód jest kolejnym etapem ewolucji zmodyfikowanego garbusa. Silnik nie jest już chłodzony powietrzem i posiada typowe dla współczesnej motoryzacji turbiny, ale to w dalszym ciągu klasyczny, umieszczony z tyłu boxer.

Choć środek ciężkości nie jest optymalny, geniusz niemieckich inżynierów powoduje, że nie istnieje żaden samochód, który prowadzi się lepiej.

Rzeczone silniki oferują moc na poziomie od 370 do 470 koni mechanicznych i optymalne sześć cylindrów. To jednostki trzylitrowe.

Do tego perfekcyjnie wykonane wnętrze, które czerpie z większego modelu Panamera czy zmodyfikowany system PASM, który odpowiada za kontrolę tłumienia nierówności.

Zmiany wyglądu są kosmetyczne. To m.in. zmodyfikowane światła, klamki czy nowe aluminiowe felgi.

Kierowcę zaskoczą innowacyjne systemy bezpieczeństwa, które monitorują proces zmiany pasa, wspierają hamowanie przy kolizji czy wpływają na zachowanie bezpiecznej odległości wobec pozostałych użytkowników ruchu.

911 oferuje nowe multimedia. System Porsche Communication Management wyposażony w 7 calowy ekran rozpoznaje gesty. Znajdziemy tu m.in system Apple CarPlay, poprawioną nawigację, która analizuje natężenie ruchu czy zintegrowane usługi Google Earth i Google Streetview.

Podstawowy model Carrera pierwsze sto kilometrów osiąga już po 4,2 sekundy. Model Carrera S potrzebuje jedyne 3,9 sekundy. Prędkość maksymalna to 308 km / h, a spalanie to średnio 7,7 litra na 100 km.

Ewolucyjne zmiany designu i dość istotne modyfikacje silników oraz prawdziwa rewolucja w zakresie multimediów. Kolejna edycja najlepszego samochodu świata. Totalna rekomendacja trendz.pl