The Power to surprise to hasło, które zainspirowało artystów. Slogan reklamowy marki KIA w wolnym tłumaczeniu brzmi "moc zadziwiania". Koncern motoryzacyjny z Korei, który produkuje jedne z najbardziej designerskich i wyrafinowanych technologicznie samochodów, poprosił artystów z całego świata o przygotowanie filmów inspirowanych mottem marki.


Filmy inspirowane samochodami KIA są różnorodne formalnie. Znajdziemy tu najwyższej klasy animacje czy krótkie formy, które oddają ideę mocy zadziwiania.


KIA staje się coraz bardziej atrakcyjna dla indywidualistów reprezentujących wolne zawody i pragnących się wyróżniać przedstawicieli klasy średniej. Zaprezentowane poniżej filmy świadczą również o tym, że nowy design koreańskiej marki w coraz większym stopniu inspiruje artystów. Zachęcamy do zapoznania się z wszystkimi produkcjami video zamieszczonymi poniżej. Te krótkie formy to prawdziwe dzieła sztuki. Rekomendujemy.