Kultowy brytyjski producent samochód sportowych i znakomitych limuzyn, Jaguar wkroczył w nowy segment rynku. Marka, która po przejęciu przez indyjski koncern Tata celuje w azjatycki i amerykański rynek, musi poszerzać gamę oferowanych pojazdów. Puryści nie będą zachwyceni, ale nowy Crossover, który ma wejść na rynek w 2015 roku, przypomina oferowane już na rynku pojazdy marki Mazda.

Spodziewaliśmy się bardziej udanej koncepcji i unikalnego designu. Otrzymujemy pojazd typu SUV, który nie oferuje przewagi nad japońskimi konkurentami z Infiniti czy pozycjonowanej niżej Mazdy. Nie wspominając o marce KIA, której design ostatniej generacji pojazdów rzuca na kolana i onieśmiela konkurencję. Nawet tę reprezentującą niemiecki segment Premium.

Nowy Jaguar, który mogliśmy podziwiać podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie, przypomina pojazd gotowy do produkcji. W niczym nie przypominając modeli koncepcyjnych. Ciekawa propozycja. Ale nie dostrzegamy w niej unikalnego czynnika, który kojarzy się z legendą marki. Nowoczesne reflektory LED i felgi to zbyt mało. Czekamy na oficjalną premierę, zachęcając Państwa do dzielenia się opiniami o modelu na facebook.com/portaltrendz. Zdjęcia prezentujemy poniżej.