Najnowsza limitowana wersja Fiata 500 by Gucci została zaprojektowana przez Fridę Giannini, dyrektor kreatywną firmy Gucci. Nowa wersja sygnowana nazwą jednej z najbardziej ekskluzywnych marek modowych na świecie powstała w celu uczczenia 150-lecia włoskiego zjednoczenia oraz 90. urodzin marki Gucci.
Samochód nie przeszedł żadnych zmian technologicznych, zmodyfikowano jedynie jego wnętrze i kolory. Na rynku dostępne są dwie wersje – czarne nadwozie z chromowanymi detalami połączone z czarno-białym wnętrzem oraz nadwozie w kolorze białym z satynowymi dodatkami i wnętrzem łączącym kość słoniową i czerń.

Charakterystyczny motyw Gucci pojawia się na karoserii i we wnętrzu: na siedzeniach, dźwigni zmiany biegów, obudowie kluczyka, dywanikach, a także na wykończeniach pasów bezpieczeństwa. Twarzą kampanii jest rosyjska top modelka Natalia Siergiejewna Polewszczikowa. Modelka jest z pewnością dodatkową ozdobą dla auta, jednak i bez niej samochód prezentuje się bardzo atrakcyjnie.

 

 

Autor: Sophie