Donkervoort to niszowa, holenderska firma, która rozpoczynała produkcję samochodów w 1978 roku.

Pierwsze modele wyglądały niczym produkty z brytyjskich manufaktur.

Przełomowy okazuje się rok 1999 w którym Holendrzy rozpoczynają kooperację z bawarską marką Audi.

Od końca XX wieku Niemcy dostarczają firmie Donkervoort silniki.

W 2014 producent przenosi się do Niemiec, gdzie powstaje nowa siedziba Donkervoort Automobielen GmbH.

Najnowsze dziecko kultowego brandu to model D8 GTO-RS.

Jego poprzednicy zasłynęli z rekordu okrążenia toru Nürburgring w latach 2004 i 2006.

Czy najnowszy model po dekadzie powtórzy wyczyn starszych braci ?

Nowy Donkervoort zaskakuje wyglądem. Z zewnątrz to agresywny, rasowy i niezwykle męski roadster.

Firma dopracowała aerodynamikę pojazdu i poprawiła parametry silnika Audi. To jednostka TFSI o pojemności 2,5 litra.

Współpraca z marką BOSCH wpłynęła na rozwój systemu "launch control". Dodatkowo dopracowano podwójne sprzęgło.

Nowy D8 GTO-RS to innowacyjne zawieszenie z szerszym rozstawem kół. Rozwiązanie gwarantuje poprawę przyczepności.

We wnętrzu D8 GTO-RS znajdziemy elementy z włókna węglowego i wyrafinowane skóry.

Model jest oferowany w limitowanej ilości 40 sztuk.

Niszowy, rasowy i ekstremalny wybór dla entuzjastów klasycznej motoryzacji.