AMG to wewnętrzny tuner marki Mercedes-Benz zlokalizowany w Affalterbach.

Firma, która powstała w 1967 przetwarza seryjne modele ze Stuttgartu, w ręcznie dopracowane supersamochody.

Najnowsze dzieło genialnych inżynierów to modele AMG GT Roadster i AMG GT C Roadster.

To dopieszczone, designerskie i niezwykle mocne kabriolety wyposażone w silnik V8 o pojemności 4,0 litra.

Jednostka napędowa jest wzmocniona dwiema turbinami.

Dach wyrafinowanego kabrioletu rozłożymy przy prędkości do 50 km / h.

Słabszy model GT Roadster oferuje 469 KM. Mocniejsza wersja C generuje 557 KM, przy maksymalnym momencie obrotowym na poziomie 680 Nm.

Maksymalna prędkość to 316 km / h.

Sprint od 0-100 km zajmuje 3,7 sekundy.

Samochód oferuje tylną oś skrętną i elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy.

Skrzynia biegów to "AMG SPEEDSHIFT DCT", z siedmioma przełożeniami.

Kierowca dokonuje wyboru jednego spośród trzech trybów jazdy (Comfort, Sport i Sport Plus).

Zwróćmy uwagę na unikalną kratkę grilla nazwaną "Panamericana". To detal, który podkreśla sportowy rodowód modelu.

Do tego designerskie 19 lub 20 calowe felgi AMG ze stopu metali lekkich.

Wnętrze podkreśla wyrafinowany charakter modelu. Po raz pierwszy pojawia się tu ekskluzywna skóra Nappa w kolorze "Beż Macchiato".

O trzymanie boczne dbają luksusowe fotele AMG wraz z systemem ogrzewania szyi "AIRSCARF". To synteza sportowych właściwości z wygodą siedzisk rodem z limuzyn sygnowanych logo Maybach.

Wysoką jakość dźwięku gwarantuje system nagłośnienia firmy Burmester z innowacyjnym subwooferem "ECS".

Jakość basów przypomina te, które słuszymy w najlepszych salach koncertowych.

Jeden z ostatnich tak rasowych samochodów, z gwiazdą na masce.

Mercedes, który jest wart każdej złotówki. Model, który ma szansę stać się kolekcjonerską perełką. Esencja tradycyjnej motoryzacji podlanej sosem najwyższej jakości spod znaku AMG.