Brytyjska marka kosmetyków do stylizacji i pielęgnacji włosów TONI&GUY kontynuuję ideę Hair Meet Wardrobe – ideę, w której moda w naturalny sposób łączy się ze stylizacją włosów.

W poniedziałek 19 listopada w warszawskim klubie Basen odbył się pokaz polskiej projektantki Agnieszki Maciejak. Stylizacje włosów 34 modelek powstały dzięki kosmetykom TONI&GUY. Cztery linie produktów promujące cztery styleGlamour, Classic, Creative i Casual pozwoliły stworzyć niezwykle kobiece, a zarazem nowoczesne fryzury.

Połączenie delikatnej linii włosów z charakterystycznym zaczesaniem do tyłu oraz błyszczące wykończenie dały efekt wyrafinowanej elegancji, idealnej dla współczesnej, pewnej siebie kobiety. Do uzyskania takiego efektu styliści użyli kosmetyków TONI&GUY z linii Casual – Forming Spray Gel, Classic – Shine Gloss Serum oraz Glamour – Serum Drops – wszystkie dostępne w sieci drogerii Rossmann.

Zaprezentowaną przez projektantkę kolekcję Genus wyróżniały modelujące sylwetkę kroje oraz niestandardowe połączenie kontrastujących ze sobą tkanin i faktur, co wspólnie z fryzurami nawiązywało do idei total look  - głównej zasady, którą kieruje się brytyjska marka kosmetyków do włosów. Efektowne uczesania współgrały z oryginalnymi kobiecymi sylwetkami proponowanymi przez Agnieszkę Maciejak, dopełniając się wzajemnie.

Marka TONI&GUY współpracowała już z Agnieszką Maciejak przy okazji launch eventu marki w Polsce w kwietniu tego roku. Charakterystyczne projekty Agnieszki Maciejak odzwierciedlały jedną z 4 linii stylizacyjnych marki TONI&GUY – linię GLAMOUR.

To już kolejna owocna współpraca brytyjskiego lidera w dziedzinie stylizacji z topowymi projektantami w kraju. TONI&GUY od lat współpracuje również przy London Fashion Week, przygotowując stylizacje włosów do pokazów takich projektantów jak Matthew Williamson, Vivienne Westwood, Fashion East i innych.