Marka Lee zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję na sezon wiosna lato 2014 podczas Fashion Philosophy Fashion Week Poland.
W przestrzeni Concept Store w dniach 18-20 października na Tymienieckiego można było podziwiać wiele nowościkoszule, spodnie, swetry i oczywiście nieśmiertelne jeansy. Goście odwiedzający showroom Lee mogli obejrzeć całą gamę jasnych kolorów w sam raz na wiosenne dni.

W piątek i sobotę od godziny 14 na stoisku marki zorganizowane zostały specjalne warsztaty redesign, gdzie każdy odwiedzający strefę Lee mógł własnoręcznie przyozdobić jedną z wybranych rzeczy marki i dostać ją w prezencie. Event cieszył się ogromną popularnością, a kreatywność młodych ludzi była naprawdę zadziwiająca. Powstały ciekawe projekty w postaci barwionych spodni, kurtek i koszul przyozdobionych koronkami i guzikami, szortów z nitami i ćwiekami.
Na stoisku do dyspozycji gości pozostawały przez cały czas trwania warsztatów dwie krawcowe, które z wprawą godną podziwu obsługiwały maszyny do szycia i odpowiadały za finalne wykończenie projektów i przyszycie do odzieży kawałków skór, materiałów i ozdób.

Chętnie wspieram takie kreatywne akcje. Stanowią one nie tylko atrakcję dla uczestników wydarzenia, ale są też interesującą formą marketingu dla marki. Mam nadzieję, że inne marki wezmą z Lee przykład i już wkrótce powstanie więcej takich akcji.

Autor: Tina