Biznes w świecie mody z roku na rok zmienia się. Coraz więcej zależy od tego, która gwiazda zostanie twarzą marki lub która kampania reklamowa przypadnie widzom najbardziej do gustu. Polo Ralph Lauren przygotował show zgodnie z nowymi regułami gry. Na pokazie kolekcji wiosna 2016 podczas New York Fashion Week nie zabrakło znanych postaci. Chociaż teraz rozpoznawalność mierzona jest nie sukcesami, tylko ilością fanów na Instagramie. Moda modą, a na widowni rządziła Selena Gomez (43,5 miliona fanów na Instagramie) i Brooklyn Beckham (4,2 miliony fanów, jak na dziecko sławnych rodziców całkiem nieźle).

Kolekcja Polo Ralph Lauren wiosna 2016 Ready-to-Wear pozostała w amerykańskim stylu. Można ją było podzielić na trzy odmiany. Pierwsze stroje czarowały kolorami, wzorami i niebanalnymi zestawieniami. Paski i kwiaty dodawały kolorytu prostym krojom. Później zagościły frędzle w każdej postaci i zrobiło się stonowanie i elegancko. Na koniec pojawił się denim, podany w surowej formie i wydłużonej sylwetce. Z akcesoriów zwracały uwagę torby w różnych kształtach i rozmiarach, włącznie z nadrukami kwiatów. Nie zachwyciła mnie propozycja marki Polo Ralph Lauren z wizją poprawnej, ale nudnej w gruncie rzeczy mody.