Marka Comptoir des Cotonniers znana jest w modzie z podkreślania nierozerwalnej i jedynej w swoim rodzaju więzi matki z córką. Podczas trwającego Paris Fashion Week pokazała najnowszą kolekcję wiosna lato 2016, dedykowaną obydwu pokoleniom kobiet. Pokaz przyjęty został z wielkim entuzjazmem. Doceniono zwłaszcza świeżość rozwiązań i konsekwentne podejście do kreacji. Nawiązanie do męskiego smokingu w białej odsłonie zwróciło szczególną uwagę obserwatorów mody.

Warto zwrócić uwagę na kurtki inspirowane wojskowymi motywami, a także docenić szczególną dbałość o detale. Doskonały styl ubrań, ponadczasowy i uniwersalny, dedykowany na lata. Anne Valérie Hash, dyrektor kreatywna Comptoir des Cotonniers, nie omieszkała wspomnieć o nawiązaniu współpracy z J Brand, która powinna zaowocować rewelacyjnymi denimowymi projektami. Anne podkreśliła, że jej praca w Comptoir des Cotonniers jest tak harmonijna i prosta, jak tylko mogłaby sobie życzyć. To niezaprzeczalny fakt, który przełożył się na rewelacyjną kolekcję.