Czy Chanel strzela do własnej bramki czy wkracza w nowe obszary ? Marka nie była znana z kontrowersji. To synonim klasycznej elegancji, któremu daleko do prowokacji. Prezentacja torby wyglądającej niczym Hula Hoop to dla tak konserwatywnego producenta prawdziwa rewolucja.

Większość krytyków niezwykle negatywnie przyjęła torbę. Hula Hoop staje się nowym symbolem kiczu. Projektanci Chanel schowali do tej przepastnej torby swoją inteligencję, to jedynie wybrane komentarze.

Karl Lagerfeld, odpowiedzialny za projekt, twierdzi, że to idealna propozycja na plażę. Możemy włożyć do środka sporych rozmiarów ręcznik i swobodnie położyć torbę na piasku.

Redakcja trendz.pl śmie wątpić w praktyczny aspekt nowej propozycji Chanel. Marka prawdopodobnie postanowiła odświeżyć wizerunek i trafić do nowego segmentu rynku. Stąd tak kontrowersyjna propozycja.

Nie jesteśmy jednak jednoznacznie negatywnie nastawieni do tej koncepcji. Oczyma wyobraźni dostrzegamy setki lansujących się plażowiczek zaopatrzonych w torby Chanel. Odrobina świeżości połączona z nutą awangardy i subtelną ironią. Jesteśmy za.