Lidia Kalita i Maja Palma, projektantki marki, uznały, iż szyk i przepych mody lat 80-tych, będą główną inspiracją na nadchodzący sezon. Tak więc kobieta z tegorocznej kampanii Simple ubrana jest w różową sukienkę z wielką zieloną, marszczoną kokardą, a do tego koniecznie złote pantofelki.

Bohaterkami sezonu z pewnością są sukienki. Jest ich w tej kolekcji bardzo wiele. Uszyte z cienkich, wysokogatunkowych materiałów doskonale układają się do ciała. Zdobione są małymi kokardkami i olbrzymami kokardami. Podkreślają one kobiecość, zmysłowość, wyrafinowany gust i wyjątkowość tej jubileuszowej kolekcji.

Kolekcja wiosna/lato 2009 dominują przede wszystkim pudrowe pastelowe kolory: rozbielone róże, ciepłe piaskowe beże, jasna lawenda, pastelowy turkus okraszony słodkimi koronkami w kolorze ecru. W tych ubraniach wygląda się słodko, ale i bardzo seksownie.

Znajdziemy również sporo połyskujących płaszczyków na zimniejsze wieczory wiosenne.
Torby Simple, które co roku stają się bestsellerami marki i w tym sezonie nas nie zawiodą. Są zrobione z pastelowych skór ze srebrnymi łańcuchami. Kobieta Simple koniecznie musi zaopatrzyć się w kapelusz, idealny na plażę!