Lidia Kalita i Maja Palma, projektantki marki, uznały, iż szyk i elegancja mody lat 50-tych i 60-tych, które to stanowiły kwintesencję najlepszego i wyrafinowanego krawiectwa, będą główną inspiracją na nadchodzący sezon. Tak więc kobieta z tegorocznej kampanii Simple otula się płaszczem z ciepłych, miękkich wełen z kołnierzem w kolorze musztardowym, a na wieczór zakłada płaszcz z wełnianej koronki obszyty malutkim kołnierzykiem z lisa.

Na co dzień spotkamy propozycje ocieplanych płaszczy podszywających się pod trencz lub skromne, małe, dopasowane płaszczyki z kołnierzykiem z motywem ocelota noszone z toczkiem z tego samego futra, inspirowane postacią Mrs. Robinson z filmu „Absolwent”.


Bohaterkami sezonu z pewnością będą sukienki. Jest ich w tej kolekcji bardzo wiele. Uszyte z cienkich, wysokogatunkowych wełen doskonale układają się do ciała. Zdobione są małymi kokardkami, fantazyjnymi zaszewkami, które stanowią też element zdobniczy; długimi kokardami z jedwabiu wiązanymi wzdłuż sukienki. Element kokardy i koronki jest motywem, który pojawia się w wielu obszarach kolekcji podkreślając kobiecość, zmysłowość, wyrafinowany gust i wyjątkowość tej jubileuszowej kolekcji.

W kolekcji pojawia się element „multikoloru”. Mamy więc wiodący kolor musztardowy, koralowy kobalt. Warunek konieczny: nosimy tylko jeden element kolorystyczny. Tło stanowią czernie, stonowane szarości, grafity, kolor kawowy.