Kampania reklamowa kolekcji damskiej i męskiej „Roberto Cavalli dla H&M” jest pochwałą dobrego życia. Opowiada o sławie i splendorze, o radości z towarzystwa rodziny i przyjaciół. Kolekcja dla mężczyzn i kobiet „Roberto Cavalli dla H&M” zostanie wprowadzona 8 listopada do około 200 sklepów H&M na całym świecie.

„W naszej kampanii reklamowej zapraszamy klientów do niepowtarzalnego i pięknego świata mody Cavalliego. Moda może być glamour i z fantazją, może sprawić, że świat stanie się bardziej szalony. Kreacje Cavalliego gwarantują to wszystko. Jego kolekcje kreują twój wizerunek. Czujesz się i wyglądasz bosko,” mówi Jörgen Andersson, dyrektor marketingu H&M.

W zdjęciach do kampanii, wykonanych przez amerykańskiego fotografa mody Terry’ego Richardsona, wzięły udział takie sławy modelingu jak: Erin Wasson, Jessica Stam, Theodora Richards, Nicolas Malleville, Sean Lennon, Jane Schmitt, Lydia Hearst, Astrid Munoz, Julia Reston Roitfeld, Anouck Lepere, Ludovico Benazzo oraz członkowie rodziny projektanta. Zdjęcia do kampanii zrealizowano w
rezydencji Cavalliego we Florencji, we Włoszech.

„Pracując z Roberto Cavallim, odkryliśmy, że jest prawdziwym koneserem sztuki życia. Zachował się jak idealny gospodarz pozwalając, aby jego niesamowity dom stał się tłem dla reklam,“ mówi Jörgen Andersson.

Kampania zawiera zdjęcia mody do reklam zewnętrznych, reklam w gazetach i czasopismach oraz materiałów filmowych dla telewizji i kina. Kampania zostanie wprowadzona na wszystkie rynki H&M z początkiem października.