Zastanawia mnie w czym tkwi jej fenomen? Pierwszą rzeczą jest na pewno talent, który niestety przez wiele lat był przysłonięty, blond loczki, słodki uśmiech oraz niesamowita figura.
Mimo, że tyle czasu minęło od śmierci aktorki, nadal jest ona inspiracją dla wielu projektantów, artystów czy ludzi ze świata filmu.

Jednak jeszcze nigdy uroda Marilyn nie była tak często zapożyczana jak w tym roku, do kampanii reklamowych dużych koncernów mody.

Niedawno pisaliśmy o kampanii reklamowej nowej linii kosmetyków Dolce & Gabbana. Na zdjęciach występowała Scarlett Johansson, która była „zrobiona” na Marilyn.

Długo nie czekaliśmy, aż kolejny projektant mody postanowi również wykorzystać jej wizerunek.
Tym razem Roberto Cavalii do swojej wiosennej kolekcji zatrudnia Darię Werbowy. Piękna modelka wzorowana jest na blond piękność wszech czasów.

Zdjęcia zostały zrobione przez duet fotografów Inez & Vinoodh.

Co sądzicie o takim wcieleniu się modelki w kampanii Roberta Cavalii? Czy taki wizerunek pasuje do projektanta głownie słynnego ze złota i lamparciej skóry?