Obecnie wiele osób twierdzi, że prawdziwa sztuka zanika. Jednak fakty sa zupełnie inne. Granica między komercją a prawdziwą sztuką jest słabo widoczna. Dlatego to co komercyjne staje się dużo ciekawsze od tego co jest nazwane szeroko pojetą sztuką. Kustaa Saksi, fiński ilustrator stworzył bardzo ciekawą instalację, która prowadzi nas przez wszystkie stadia rozwoju firmy Nike. Jego wizja jest kolorowa i niezwykle ciekawa. Same budynki są bardzo bajkowe, nieco surrealistyczne. Podobnie z postaciami. Psychodeliczne kolory sprawiają że wystawa nabiera jeszcze mocniejszego charakteru. Należy on do czołówki światowych ilustratorów, którzy pracowali miedzy innymi dla Comme des Garçons, Citroen, Diesel, Issey Miyake, Lacoste, Levi's, New York Times, Mercedes Benz, MTV, Playboy i Wallpaper. Warto dodać, że nie jest to jedyne tego typu podejście do komorcyjnych produktów. Coraz więcej osób decyduje się poprzez komercję wyrażać siebie. Koszulki z napisem Coca-Cola, czy wreszcie różne pojawiające się elementy są tylko częścią szeroko pojętej sztuki komercyjnej. Za parę lat zapewne będziemy świadkami niezwykłych zmian i to co teraz jest nazwane komercją okaże się sztuką. A co Wy myślicie o sztuce nieco reklamowej? Czy podoba Wam się, czy uważacie ją za totalne bezguście?