Model, który pojawi się w reklamach w jesiennej kolekcji bielizny Emporio Armani, to azjatycki aktor, pół-Chińczyk, pół-Japończyk, Takeshi Kaneshiro. Wystąpił w ponad 30 filmach i jest niezwykle popularny na Dalekim Wschodzie.

Magazyn Time nazwał go azjatyckim Johnny Depp’em. Nie po raz pierwszy Takeshi pojawia się w reklamie. Już w 1998 roku (miał wtedy 25 lat) był twarzą Prady w Chinach. Potem miał jeszcze kontrakty m.in. dla Sony Ericssona i japońskiej czekolady Morinaga. Oczywiście Armaniemu chodzi o ekspansję na rynkach azjatyckich (czyżby popularny przecież w Japonii Beckham nie wystarczał?). Ale mimo tego, że są to prawdopodobnie jedyne pobudki, dla których zatrudniono Takeshi, to i tak miło będzie zobaczyć inną (niż biała) twarz w reklamach włoskiego mistrza.