Ponoć, jak podaje angielski Vogue, najnowsza kolekcja jesień zima 2013 sprzedała się w ponad 60% po sześciu tygodniach pojawienia się w sklepach Harvey Nichols w Londynie. Ten imponujący wynik należy do Deetz. Pasjonaci świata fantasy i dobrego kina Burtona kojarzą z pewnością „Sok z żuka”, od którego do Deetz już droga niedaleka, bowiem tak właśnie miała na nazwisko główna bohaterka – Lydia.

Deetz oferuje modę żartobliwą i lekką. Moda to nie tylko szyk i elegancja, to również zabawa i kreacja własnego wizerunku, stąd najnowsza kolekcja skierowana jest do odważnych i unikatowych, lubiących radosne kościotrupy i patrzących na świat przez okulary i to zdecydowanie różowe, by pasować do Deetz'owego najnowszego look'a. Istna kakofonia barwno-printowa, by wnieść odrobinę szaleństwa w zimowe, szare dni.


Autor: A.S.