Taką kuszącą propozycję można znaleźć na stronie internetowej prezentującej kolekcję Blue Bell wiosna/lato 2010. Dzięki zaawansowanej interaktywnej technologii odwiedzający bluebelljeans.com będą mogli kontrolować ruchy legendarnego modela Tony’ego Warda, a nawet zedrzeć z niego koszulę! 

Strona internetowa Blue Bell, która rusza z promocją kolekcji wiosna/lato 2010 w lutym, wykorzystuje cyfrowe i kinowe efekty specjalne, dzięki którym osiąga niespotykany poziom interfejsu użytkownika. Odwiedzający mają możliwość manipulowania postacią Warda, co sprawia, że bluebelljeans.com przestaje być tylko medium służącym prezentacji nowej kolekcji, a staje się miejscem, do którego się wraca i o którym się mówi. 

Strona prezentuje kolekcję Blue Bell by Wrangler na sezon wiosna/lato 2010. Najwyższej klasy dżins, jednolity lub z mocnymi odbarwieniami, łączony jest z innymi ubraniami na zasadzie kontrastów. Dopasowane spodnie w kolorze khaki zestawione są z podniszczoną kurtką dżinsową i świeżą koszulą w kratę. Jednolite dżinsy występują w towarzystwie spranej koszuli dżinsowej i kurtki „harringtonki”. Inspiracje kolekcji to dżins vintage, klasyczny styl lat 50. oraz Western Americana. Jakość ma kolosalne znaczenie. Kroje są ascetyczne. Linie, materiały, efekty sprania i kolory – cały wygląd kolekcji – sprawia, że Blue Bell staje się kolejnym etapem w ewolucji stylu odzieży dżinsowej. 

Jak mówi Adam Kakembo, dyrektor ds. marketingu Wrangler EMEA: „Linia Blue Bell rozszerza możliwości odzieży dżinsowej, a jej strona internetowa rozszerza możliwości działań on-line”.

www.bluebelljeans.com