Fajne oprawki są w stanie podkreślić najlepsze cechy twarzy i zaakcentować rysy. Na dodatek, kiedy wygląda się, jak David Gandy… działa po prostu wszystko.

Najnowsza kolekcja okularów Dolce&Gabbana inspirowana jest modą lat 70., jednak doskonale odnajduje się w nowoczesnych trendach dzięki bardzo lekkim oprawkom oraz najwyższej klasy soczewkom. Cała kampania utrzymana jest w stylu retro, a zdjęcia Davida stanowią przypomnienie modowych zdjęć właśnie z lat 70.

 

Zdjęcia przywołują wspomnienia słynnego zdjęcia kampanii Yves Saint- Laurent. David pozuje nago, a zdjęcia wykonał słynny fotograf mody Mariano Vivanco. Sesja wywołała sporo szumu w sieci, co przyczyniło się do znacznego wzrostu popularności Gandy'ego oraz potwierdziło niejako jego status ikony męskiej perfekcji.

 

Nie tylko kampania reklamowa, ale też sam produkt jest specjalny. Klasyczna oprawka z akcentami złota lub srebra jest dostępna w kolorach niebieskim, brązowym i specjalnym, nazwanym "pearl black". Ten ostatni stanowi specjalny odcień czerni, który podkreśla wyrafinowanie połączone z innowacyjnością, charakterystyczne dla marki Dolce&Gabbana.