Nie sposób zapamiętać wszystkich newsów, które pojawiają się na temat sióstr Jenner. Kendall i Kylie nie dają o sobie zapomnieć fanom. Telewizyjne reality show, modeling i social media to nie jedyne ich aktywności. Młode gwiazdy wydają własne kosmetyki, przede wszystkim słynne pomadki Kylie, współpracują z takimi markami jak PUMA, Topshop czy PacSun, występują w kampaniach reklamowych Calvin Klein, produkują gry mobilne, tworzą własną linię ubrań.

Duet Jenner podjął także współpracę w zakresie stworzenia ekskluzywnej kapsułkowej kolekcji na wyłączność. Szczęściarzem okazała się luksusowa sieć sklepów Neiman Marcus. Kolekcja jest inspirowana stylem sióstr Jenner, zarówno motywami vintage, jak i aktualnymi trendami modowymi.

„Kiedy zaczynałyśmy pracę nad naszą wiosenną linią ready-to-wear, wiedziałyśmy, że musimy jeszcze zrobić coś specjalnego dla Neiman Marcus”, powiedziała w komunikacie prasowym Kylie Jenner. „Zwróciłyśmy szczególną uwagę na tkaniny i sylwetki”. Tak naprawdę praca sławnych sióstr ograniczyła się jedynie do wybrania materiałów spośród włoskich skór czy chińskich i tureckich jedwabi u żakardów oraz ustalenia kolorów. Po wszystkim dziewczyny przejrzały zaproponowane szkice i zaakceptowały.

W kapsułkowej kolekcji Kendall i Kylie Jenner dedykowanej Neiman Marcus znajdzie się dziewięć projektów, w tym między innymi czarne skórzane szorty za 295 dolarów, kombinezon-ogrodniczki z nogawkami cullotes, czy spódnica midi z fantazyjnym upięciem w stylu Kim Kardashian za 375 dolarów. Dla zainteresowanych, kolekcja jest już dostępna w przedsprzedaży online na stronie Neiman Marcus, a w sklepach będzie dostępna począwszy od 7 kwietnia.