Jordana Warmflash od nieco ponad półtora roku odpowiada za linię Novis, a już odniosła niezaprzeczalny sukces w trudnym świecie mody. Zbliża się szybkimi krokami NYFW, a młoda marka zdążyła już wyróżnić się spośród innych podobnych, początkujących na tym rynku. Jordana przyznaje, że jest wielu zdolnych projektantów, ale klienci stale szukają czegoś nowego i ekscytującego, dlatego czasem trzeba się pożegnać z jednym, a dać szansę innemu projektantowi. Jak możemy zauważyć, kliencie zaczęli sięgać po jej projekty.

Warmflash z determinacją zdobywa swoje miejsce wśród innych znanych nazwisk. Otrzymała za swoją linię damską nagrodę Ecco Domani 2014 oraz nagrodę pieniężną w wysokości 25.000 dolarów za kolekcję jesień 2014. Wyróżnienie Novis w tej kategorii stawia markę w tym samym szeregu, co ostatnich zwycięzców, takich jak Prabal Gurung, Proenza Schouler czy Alexandra Wanga. Niewątpliwie wpłynęło to pozytywnie na pozycjonowanie marki w branży, jak i popularność Warmflash.

Jeszcze większy rozgłos przyniosło marce nieoczekiwane wsparcie od popularnej Taylor Swift. Piosenkarka pokazała się na ulicach Nowego Jorku w jednej z sukienek Novis. Następnie wystąpiła oficjalnie podczas Teen Choice Award 2014 w dopasowanym topie i spódnicy, oczywiście Novis. Strój szybko stał się hitem i spowodował wzmożone zainteresowanie marką. Rekomendacje gwiazd wpływają znacząco na bezpośrednie dotarcie do konsumentów i zwiększają sprzedaż.
Jordana Warmflash nie spoczywa jednak na laurach i ciężko pracuje nad nową kolekcją, która stanowi kontynuację je dotychczasowych linii. Możemy więc oczekiwać w kolekcji Novis wiosna 2014 motywów pop-artowych, śmiałych grafik i jasnych kolorów. Nie zabraknie żakardowych tkanin i przemyślanych sylwetek. Kolekcję będzie można obejrzeć  podczas fashion week już 5 września w Industria Studios na Manhattanie.