Jeremy Scott lubi nawiązywać do prostych symboli z dzieciństwa. Projektant i dyrektor włoskiej marki Moschino w swoich kolekcjach sięgał już po kultową lalkę Barbie, superbohaterki Atomówki z Cartoon Network, SpongeBob Kanciastoporty z Nickelodeon czy urocze postacie z Looney Tunes. Poprzez tworzoną modę przenosił zapomniane ikony popkultury z powrotem do świadomości szerokiego grona odbiorców.

Na czas świąteczny Moschino przygotowało kolekcję kaspułkową, w której uczczono 30. rocznicę powstania gry na konsolę Nintendo – Super Mario Bross. Miłośnicy popularnej gry będą mogli w kolekcji nazwanej „Super Moschino”, znaleźć t-shirty, torebki i inne akcesoria oraz swetry robione na drutach z postaciami i symbolami z gry. Nowa linia Moschino utrzymana została w jasnych, intensywnych kolorach.

Kolekcja jest już dostępna w sprzedaży na stronie internetowej domu mody Moschino oraz w wybranych sklepach na całym świecie. Jeżeli Super Nintendo czy Nintendo 64 znajdują się wysoko na liście świątecznych prezentów, to kolekcja „Super Moschino” niewątpliwie odniesie sukces.