Dao-Yi i Maxwell Osborne dopiero rok są dyrektorami kreatywnymi DKNY, a już udało im się wprowadzić nową identyfikację marki z Nowego Jorku. Do świadomości zainteresowanych modą przebiła się wyraźna informacja, że przedstawicielką marki jest gwiazda modelingu i social mediów, Bella Hadid.

Panowie postawili sobie za cel wprowadzenie do świata mody street style i udowodnienie, że nowoczesna, lekka moda ma przed sobą przyszłość na wybiegach fashion weeków.

Projektanci w kolekcji wiosna lato 2017 nie obawiali się połączyć futurystycznych motywów z kobiecością i modą sportową. Dominowały wygoda i futuryzm, połączone z modułowymi zestawami. Szerokie marynarki nie przypominały tych z korporacyjnych stylizacji, a klasyczne parki zaskakiwały ilością kieszeni i tasiemek.

Paleta barw okazała się charakterystyczna dla DKNY, mogliśmy cieszyć oczy błękitami i granatami, pomarańczą i bielą, a także czernią i odcieniami beżu. Wariacje na temat ubrań oglądanych na ulicach światowych metropolii mieszały się z niestandardowymi wycięciami.

Oversizowe formy uzupełniła sportowa bielizna, ukryta pod transparentnymi okryciami. Bluzy przeistaczały się w sukienki, a swetry uwodziły głębokimi dekoltami.

Marka DKNY wyraźnie określiła swój target i zadedykowała ubrania dla młodych, pewnych siebie kobiet, ceniących wygodę i street style.