Koncern H&M najwidoczniej nie może przestać odnosić sukcesy. Po głośnej współpracy z awangardowym domem mody Maison Martin Margiela, pojawia się plotka o kolaboracji z topową firmą Givenchy. Niestety, okazała się nieprawdziwa, co wzbudziło u mnie na próżno palpitacje serca.
Tym razem zaszczyt ten przypadł londyńskiej firmie Brick Lane Bikes, która jako jedna z czołowych marek przyczyniła się do wielkiego boomu trendu na retro rowery. Szczerze przyznam, nigdy nie spodziewałam się, że ludzie będą kupować rowery jako akcesoria, ale obserwując warszawskich hipsterów, nauczyłam się dwóch rzeczy. Po pierwsze, im bardziej retro wyglądający jest twój rower, tym większym trendsetterem jesteś, po drugie, jeżeli rower i samochód tyle samo kosztują, to koniecznie wybierz rower.
Nic dziwnego więc, że H&M wybrało akurat Brick Lane Bikes. Do perfekcyjnego roweru będą potrzebne pasujące ubrania. Video zapowiadające kolekcję na 7 marca 2013 pokazuje retro modę i sportową funkcjonalność. A wiemy wszyscy, że H&M jest najlepsze w łączeniu jakości i stylu. Jak na razie czekam na oficjalne zdjęcia poszczególnych ubrań. Jeżeli wszystkie będą tak samo innowacyjne jak plecako-kurtka, to ja na pewno się piszę na takie ubrania.

Autor: Tina