Moda stała się swego rodzaju kulturą wokół budują się różnorodne społeczności. Coraz cześciej możemy zauważyć, że znane domy mody decydują się na wypuszczenie wielu ciekawych medialnych nowości .Ostatnio Burberry zdecydował się, że wszystkiego jego pokazy będą transmitowane w Internecie i to w technologi 3D. W związku z coraz większą integracją mody z nowymi technologiami w tym w szczególności z Internetem. W tym roku po raz pierwszy zdecydowano się na przyznanie wyjątkowych nagród dla domów mody i ich aktywności w Internecie. Wszystko zostało zorganizowane przez Style Coalition i Lucky Magazine. Fashion 2.0 Social Media Awards zostały przyznane w aż 7 kategoriach.

Aktywny udział w głosowaniu mieli sami internauci, którzy to właśnie wybierali który zwycięzców spośród: najlepszy film video online, najlepszy Twitter modowy, najlepsza strona facebooka, najlepszy blog, najlepsza strona internetowa, wielki przebój i największy innowator. Rywalizacja była dosyć zacięta a osoby które wygrały zostały wybrane słusznie i faktycznie są potentatami w swoich kategoriach. A Wy co myślicie o wygranych? Są one zasłużone czy według Was są jedną wielką klapą?

najlepszy film video online- Chanel, Coco In Motion
najlpeszy Twitter modowy- http://twitter.com/dkny
najlepsza strona facebooka- http://www.facebook.com/Coach?v=app_10339498918
najlepszy blog- http://blog.freepeople.com/
najlepsza strona- http://www.katespade.com/home/index.jsp
wielki przebój roku- http://foursquare.com/
największy innowator- http://us.burberry.com/home/index.jsp