Z okazji trwającej 75. rocznicy powstania marki, Coach zaprojektował limitowaną kolekcję, którą charakteryzuje wyłącznie jeden element. Jest nim kultowa Mickey Mouse z bajek Disneya. Kolekcja składa się z akcesoriów skórzanych i ubrań ready-to-wear. Postać znanej na całym świecie myszki została w interesujący i niezwykle subtelny sposób inkorporowana do kolekcji, w postaci delikatnych printów lub symbolicznych kształtów.

„Mickey Mouse to jedno z moich najwcześniejszych wspomnień amerykańskiej pop kultury – urocza, nostalgiczna, bezczelna, indywidualna i niezaprzeczalnie cool, prawdziwa ikona”, powiedział dyrektor kreatywny modowej marki, Stuart Vevers. W sklepie marki w SoHo powstanie specjalna instalacja, której kuratorem została Katie Grand. Kolekcja nazwana „Disney x Coach 1941” obecnie jest dostępna w Colette, a już wkrótce, 17 czerwca trafi do sprzedaży online i w sklepach Coach.