Miejska moda już dawno wyszła poza ramy konfekcji, a komunikacyjna zadyszka powoduje, że do łask mieszczuchów wracają skutery i to nie tylko jako alternatywny sposób na pokonanie miasta w pół godziny. Skuter to również manifestacja stylu, rzecz kultowa i znak rozpoznawczy trendsetterów. HOUSE of ART – twórcza inicjatywa modnego ciuchowego brandu stawia na połączenie mody i „skuteryzacji” pod hasłem SCOOTER ART PROJECT.

Na stronie www.houseofart.pl każdy może spróbować swych sił z projektowaniem niepowtarzalnej skuterowej koszulki i zostać właścicielem jednej z 10 maszyn VESPA LX 50. O tym, kto odjedzie kultowym skuterem zadecydują talent, zaangażowanie twórcze i ostatecznie głosy jury HOUSE of ART w skład którego wchodzą przedstawiciele HOUSE, Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi i świata reklamy.

Scooter ART Project to świetna okazja, by pobawić się w projektanta mody – zwycięskie koszulki maja szanse wejść do kolejnych kolekcji HOUSE i trafić do masowej sprzedaży! To kolejny powód dla którego warto wziąć udział w SCOOTER ART PROJECT, który rusza już 18 kwietnia. Zatem: artyści na www.houseofart.pl i do dzieła!