Tomas Maier dobrze wie, czego chcą bogaci konsumenci. Nie na darmo był dyrektorem kreatywnym Bottega Veneta przez ostatnie 13 lat, oferując szeroką gamę produktów od odzieży damskiej do porcelany, dla klientów, którzy cenią sobie tradycję i klasyczne wzornictwo.

W listopadzie ubiegłego roku Kering, powiązany z Bottega Veneta, ogłosił, że zainwestuje w wiodącą linię Maier, który swoją karierę rozpoczął w 1998 i stopniowo awansował w świecie mody. Jego biznes wart jest obecnie wiele milionów dolarów. Maier specjalizuje się w odzieży sklepowej i strojach kąpielowych dla kobiet i mężczyzn. Nowa linia ma oferować odzież na weekend dla tego samego klienta, który jest w targecie zarówno Bottega Veneta i Hermes.

W czasie realizacji inwestycji nowa linia będzie sprzedawana między innymi w sklepach w Palm Beach na Florydzie i East Hampton w Nowym Jorku, a także dystrybuowana przez sprzedawców detalicznych jak Bergdorf Goodman, Barneys i Net-a-Porter. Dofinansowany Tomas Maier wraca do gry ze swoją marką w dobrym stylu. Nowa siedziba w Nowym Jorku, nowi pracownicy, nowe perspektywy rozwoju. W październiku planuje otworzyć pierwszy sklep na Manhattanie, na Madison Avenue oraz sklep internetowy.

Niedawno Tomas Maier pokazał w showroomie swoją nową kolekcję na 2015. Wszystkie ubrania mają być praktyczne i przeznaczone do noszenia na co dzień. Sam Maier twierdzi, że wystarczy je zwinąć i włożyć do szafy lub walizki, a dalej będą dobrze wyglądać. Mogę jedynie przyczepić się do ich ceny. Ponad gabarytowy sweter z dzianiny kosztuje aż 1.500 dolarów. Doprawdy luksusowy casual...