Sporo się mówi o modowych markach zagranicznych, czas pochwalić coś naszego. A zdecydowanie jest co, gdyż nowa kolekcja marki La Mania znowu pokazała się od najlepszej strony.

Kwintesencją marki La Mania jest kobiecość w najlepszym wydaniu. Joanna Przetakiewicz, dyrektor kreatywny marki, stara się dotrzeć do najbardziej wyrafinowanych gustów kobiet nowoczesnych i odważnych, ale w zachowawczym, subtelnym stylu. Ultra kobiece formy, doskonałe współbrzmienie komfortu z niesamowitą perfekcją wykończenia oraz ekskluzywnością.

Niewątpliwie znakiem rozpoznawczym marki jest również mariaż czerni i bieli, które stały się niemal swoistym modowym kanonem, uniwersalnym rozwiązaniem, które jednocześnie stanowi żywy obraz klasyki w najlepszym jej wydaniu.

Kolekcja na sezon jesień / zima 2013/14 jest odzwierciedleniem wszystkiego, co stanowi i określa markę La Mania. Doskonałe, bardzo kobiece formy zaakcentowane rozkloszowaniem albo falbanką skorelowane z podkreśleniem wszystkiego, co najpiękniejsze w figurze kobiecej. Czarno-biały, minimalistyczny klimat przełamany kolorowymi sylwetkami.

Całość inspirowana filmem Andrew Niccola „In Time”, stanowiącym zarazem najlepszy komentarz dla kolekcji, która jest w swej formie, kroju i kolorystyce po prostu ponadczasowa.

Autor: A.S.