Manolo Blahnik w biznesie modowym jest już od ponad 40 lat. Przez cały ten czas zajmował się wyłącznie tworzeniem pięknych, wyrafinowanych butów. Najlepiej kiedy zostały one zaaprobowane przez Carrie Bradshaw. Konkurenci z tego samego segmentu mody od czasu do czasu poszerzali swoją działalność o torebki lub kosmetyki. Tymczasem 72-letni Blahnik do tej pory skupiał się wyłącznie na budowie imperium skórzanego obuwia.

Nigdy nie jest jednak za późno na to, aby spróbować czegoś nowego. Manolo Blahnik zapowiedział, że wkrótce rozpocznie sprzedaż kolekcji kapsułkowej w swoim butiku w Nowym Jorku. W kolekcji znajdziemy sześć kopertówek bogato zdobionych i mieniących się blaskiem świecidełek. Torebki, jak to zwykle u Manolo, zostały wykonane na bogato. Satyna, chiński jedwab, skóra i cała masa kryształków Swarovskiego. Blahnik uważa, że każda kobieta potrzebuje klejnotów, czyli czegoś wyrafinowanego, unikalnego i pięknego. Nie ma nic bardziej oszałamiającego niż mała błyskotka w kobiecej ręce.

Ceny kopertówek wahają się od 1.725 do 1.925 dolarów, ale i tak wyglądają na o wiele droższe.